Sunday, April 10, 2011


"Kasubo," Cherry Callao's new single release


Cherry Callao, an Ilongga indie singer and member of pop group Ilonggo 3nity released her second solo single entitled "Kasubo." She's the co-writer of the song with RSLPhoenix Music that tells about the longing of a girl for someone who is not entirely sincere with her and his love. The song has a romantic latin style of beat with passionate Ilonggo lyrics. The song is scheduled for Iloilo City and Bacolod City release in several FM stations. Cherry's bandmates in Ilonggo 3nity are two other Ilonggo solo artists Reyn Callao and Sheila Barrios. The song produced by RSLPhoenix Music and M.I.C. Muzik will be included her possible solo album coming soon.

Kasubo
By Cherry Callao and RSLPhoenix

Sang ikaw ang makilala ang kabuhi ko nagbag-o
Kag ang problema nalimtan ko
Ang importante sa akon makita ka
Kag makaupod ka sa adlaw kag gab-i
Kontento ako kun ikaw permi makita ko
Ang pagpalangga nga ini para lang sa imo
Tani mabal-an mo ning nabatyag ko sa imo (sa imo)

Sa akon paghulat handum ko daw nadula na
Tani mabatyagan ko imo pagpalangga
Bisan may nauna ka na nga ginhigugma
(Refrain)
Wala na ako sang iban nga nahandum pa
Kundi ang paghigugma nga indi na guid
Madula pa kag makaupod ka nga wala sang katapusan

(chorus)
Kag sa subong nga wala ka na
Sa dughan ko di ka na madula
Sa imo lang ini nabatyagan
Ikaw lang guid ang ginpalangga ko
Pero ngaa subong ikaw nagpalayo
Wala bilin kundi pilas kag ang kasubo

Kag sa akon pagtulog ara ka sa pinsar ko
Sa pagbugtaw ikaw ang gusto makita ko
Napangita ang tingog kag yuhum mo
Ikaw ang ginadamgo ko tani mabal-an mo

Ang pagbalik mo ang akon nga ginahulat
Ang aton pag-abyanay di ka na mapanas pa
Diri sa akon dughan may daku nga lugar ka (lugar ka)

(repeat refrain and chorus)

No comments:

Post a Comment